نحوه ی پرواز کردن

ساخت وبلاگ

آموزش های یادگیری تعمیرات ریکاوری ای سی یو در پایگاه خرید دایر میگردد

، خواه بدلیل روشن نشدن هارد که مربوط به برد مغناطیسی هارد یا مشکلات صدماتی هارد میباشد یا هاردبالا می آید اما در disk management بصورت RAW نمایان می گردد که در این موارد از ما تقاضای فرمت می شود که مشکل های این مدل هارد به دو دسته عمده تقسیم میشود :

یک٫ نرم افزاری دو ٫سخت افزاری نرم افزاری : هارد از نظر  سیستم عامل خود هارد به مشکل خورده است که پس از اصلاح سیستم عامل هارد ، هارد دوباره شناسایی شده و اطلاعات قابل دسترس میشوند که نیازمند تخصص حرفه ای است .

هرگونه اشتباه در این روند موجب از دسترس رفتن اطلاعات می شود.سخت افزاری : قطعات فیزیکی داخلی خود هارد دیسک  مثل برد ، هد ، سیلندر و موتور  هارد به مشکل خورده و قادر به خواندن دیتا نمیباشد.

خرابی سطح پلتر یا پلتر ها بدترین خرابی هاردهای مغناطیسی میباشد که به دلیل سیو دیتا روی سطح پلتر غیر قابل تعویض میباشد و باید سطح پلتر اصلاح شود .

تکنولوژی اصلاح سطح پلتر بسیار  پیچیده است.در قدیم برای ریکاوری اطلاعات نیاز به دستگاه های پیشرفتهای حرفه  ای جهت ریکاوری نبود یک سری نرم افزارهایی در این زمینه کاربرد فراوان داشت اما در حال حاضر با گسترش نمونه های هارد و تنوع خرابی های موجود در بازار ، دیگر نرم افزار های موجود قابل استفاده نمی باشد .

ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد

کانون هاردکشور با بهره گیری از متخصصین دوره دیده در بهترین مراکز بازیابی اطلاعات دنیا و نیز با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا  و ابزار آلات جراحی هارد دیسک ، توانایی بازیابی اطلاعات از هر هارد ، با هر مارک و ایرادی را دارا به هیچ وجه نگران اطلاعات خود نباشیدمشکلاتی که ممکن است شما با آن مواجه شوید و نمونه هایی از توانایی های کانون هارد ایران ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هارد

1- بازیابی اطلاعات هارد های فرمت شده در این مورد هارد به دلیل اشتباه هات کاربر در حین کار با انواع مختلف سیستم عامل ها مانند ویندوز یا در حین نصب ویندوز  اطلاعات درایو  فرمت می شود .

اگر به هر دلیلی درایو یا پارتیشنی از اطلاعات شما فرمت شد ، از ریختن مجدد اطللاعات جدا خودداری کنید ، ما اطلاعات هارد فرمت شده را مثل روز اول ریکاوری می کنیم بازیابی اطلاعات هارد داینامیک شدهدر بعضی از موارد به دلیل اشتباه هات کاربر ، پارتیشن های هارد دیسک از حالتی به حالت دیگر تغییر می کند ، که این مورد در Disk management قابل دیدن است. اصلا نگران نباشید اطلاعات شما صدرصد بازیابی خواهد شدریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات هار

.۳- بازیابی اطلاعات هارد سوختههارد دیسک به عنوان رایج ترین رسانه ذخیره اطلاعات دچار خرابی می شود. بعضی از کاربران از کلمه هارد سوخته استفاده می کنند که بهتر است از این کلمه استفاده نشود چرا که عملا فقط برد هارد دیسک دچار سوختگی می شود.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : drervfddfw rwgtrhyrt بازدید : 145 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 18:11